יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

אנוצ'קה

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני עוד לא ראיתי אישה שנראית ככה בזמן ההריון.
רקפת האסיסטנטית ואני, היינו פעורות פה כשאספנו אותה מהרכבת.
אנוצ'קה עשתה את כל הדרך מרמת גן עד ליערות הכרמל בחיפה, השכם בבוקר,
כדי להגשים לעצמה את הפנטזיה להיות טינקרבל הריונית קטנה ביער, ולי את הויז'ן הזה, שהיה לי בראש.
לא יכולתי לדמיין אפילו טינקרבל מופלאה כזו.

כרגיל הכל התחיל מסקיצה.


בקלילות, ושובבות של ילדת תיכון, אנה טינקרבל קיפצה ביער והרגישה כמו בבית.
כל כך טבעית, כמו שדימיינתי אותה.
תכירו את אנה גל.





 

לסיום קצת מאחורי הקלעים, באדיבות רקפת
לצלמים שביניכם שמעוניינים ללמוד על תהליך העיבוד בפוטושופ,
הכל מופיע בחוברת לימוד פוטושופ לצלמים.

עכשיו נותר לי רק לאחל לאנה לידה קלה וחלומית כמו שדימיינה!
מחכה בקוצר רוח לפגוש את הגוזל שלה.

3 תגובות:

  1. יואו את מדהימה!! איזה כיף היה לדגמן עבורך את החזון שלך, ואת המשאלה הקסומה שלי:)
    עודדת, פירגנת וכיוונת בדיוק לאן שהתמונות האלה היו אמורות להגיע.
    אני מודה לך מכל הלב!! עשית הריונית אחת מאוד מאושרת היום!!
    אוהבת אותך!!!!(וגם את רקפת המדהימה שבלעדיה ובלי המוזיקה שלה לא היינו מצליחות לתפקד בכלל!!:)) )

    השבמחק
  2. אין מילים!!! אלו צילומי ההריון הכי יפים שראיתי בחיי!! אנה את מדהימה וכל הכבוד לך על הנסיעה אבל כמו שאמרת הגשמת את משאלתך הקסומה ושמרית את עם הכישרון בגודל היקום כולו שאפו!!!

    השבמחק
  3. טווס גאה שכמוני...תודה רבה יקירותיי לכן על המחמאות, אבל יותר מהכול תודה על פתיחה מ ע ו ל ה לשבוע.
    אז שמרית יקירתי כמו שנאמר לך באישי את עושה שם מעולה למקצוע הזה (שמחה ללמוד מאחת כמוך) ואנה יקירתי השניה מצטרפת לכול אותן הדברים שנאמרו לך כאן ומשגרת לך לידה רגועה ושלווה :)
    המשך שבוע קסום לכולנו :) :)

    השבמחק