יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

מיקה ביער הפיות

הפיה הקסומה שלי בת שנתיים.
מי שעוקב בפייסבוק ובבלוג, יודע שלילדה, איך לומר, לא חסרים צילומים.
בכל צילום שלה היא מפתיעה אותי מחדש. היא כאילו יודעת כבר מגיל אפס מה אני רואה בעיניי רוחי.
הקטנה הזאת כבר היתה בסטודיו עשרות פעמים, ודיגמנה לי בלוקיישנים שונים.

אבל הפעם זה היום המיוחד שלה.
ובראשי היתה מיקה ביער הפיות.
הצבעים היו ברורים לי -פינק/אקווה.
חיפשתי את הלוקיישן המושלם ליער, ולא ממש מצאתי.
בפעם האחרונה שמצאתי פינה נחמדה ביערות הכרמל, הרגשתי שהיה שם עוד משהו שפיספסתי. בחיפושי, חזרתי שוב לאותו מקום והפעם נכנסתי עוד קצת לעומק השביל, ואז התגלה המקום הקסום הזה. יער מהאגדות ממש.
ידעתי שזה זה.

כרגיל, בזריחה, התייצבנו אני, בעלי שכבר רגיל לשעות המוזרות האלה, והדוגמנית הפרטית שלי.
תליתי את הקישוטים, וחיכינו לקרניים הראשונות המוצלחות.

כמו קסם, ברגע אחד, היער נצבע כולו בכתומים וצהובים, והפך ליער הקסום שלי.
מדהים איך לא צריך הרבה בשביל תמונה טובה. רק תזמון מדוייק של האור, וקליק אחד.

קבלו את הפייה שלי, מיקה, ביער הקסום.











ולקינוח, קצת "לפני ואחרי" העיבוד בפוטושופ.
לצלמים שביניכם, את העיבוד ביצעתי בדרך אותה אני מפרטת בחוברת לימוד "פוטושופ לצלמים" שכתבתי.

ולסיום..
קולאז התמונות של מיקה, מגיל אפס עד גיל שנתיים

10 תגובות:

  1. שמרית את מספר 1 !!! היצירתיות, המחשבה, ההשקעה, והתוצאה! מיקה המתוקה לא להאמין שהיא כבר בת שנתיים! מזל טוב ובריאות!

    השבמחק
  2. מקסים! תמונות מקסימות וילדה יפיפייה :)

    השבמחק
  3. מעלף!!!!! איזה מדהימה הילדה והתמונות , כשרונית שכמותך !!!!
    מזל טוב למיקה הקטנה ,יום הולדת שמח :)

    השבמחק
  4. ממש יפה! מאיר עיניים , תרתי משמע :)

    השבמחק
  5. ווואווווו אני לא יודעת מי יותר מדהימה - את או מיקה!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה מהמם.
    מזל טוב ונשיקות

    השבמחק
  6. מהממםםםם...
    כל תמונה יותר מוצלחת מהשניה..
    הצבעים מדהימים..והילדה בובה...
    את השחור לבן פחות אהבתי... לא כ,כ מוצלח.

    השבמחק
  7. וואוו!!! המון מזל טוב לנסיכה! תמונות מהממות!!!

    השבמחק
  8. מזל טוב לנסיכת הפיות שלך :)
    התמונות יפהפיות !! וכך גם הקטנטונת שלך.

    השבמחק