יום שלישי, 30 באפריל 2013

אהבה צעירה וטהורה

לא תמיד עוזרים נסיונות השכנוע שלי, או הצעות שוחד מפתות, כדי לצלם את הילדים שלי בסטודיו.
ואצלי, אתם כבר יודעים, מצטלמים באהבה, או שלא מצטלמים בכלל.
יום אחד כשאספתי את גור מבית הספר (כיתה א), יחד עם חברה שלו זוהר, פגשתי פנים מחייכות וגוף צוהל ושניהם ביקשו עם חיוך גדול לבוא להצטלם יחד בסטודיו.
אני קפצתי על המציאה ומיד קבענו יום ושעה.
ההתרגשות היתה גדולה.
גור וזוהר חברים עוד מהגן, נמצאים יחד כל היום ואוהבים אחד את השני, מכבדים אחד את השני ומנהלים שיחות נפש שלא מביישות זוג נשוי.
למזלי הרב, זכיתי להיות עדה לזוגיות הנפלאה הזו תחת אורות הפלאשים.

לא האמנתי שישתפו פעולה באופן שבו שיתפו. לא האמנתי שיהנו מזה כאילו בילו יחד בלונה פארק. הם עזרו לי להכין את הסט, חשבנו יחד מה ללבוש, איזה אביזרים ומה יתאים למה. הם זרמו כמו דוגמנים מקצועיים.
ואני צילמתי, והתמוגגתי.
מספיק להביט בתמונות כדי לראות את האהבה הגדולה שיש ביניהם.
אהבה צעירה וטהורה.
מחכה לפעם הבאה!
נותר לי רק לאחל לכולנו, לזכות בשלב זה או אחר בחיים, באהבה גדולה כזאת.










תגובה 1: